Despre Onestitate si Marketing Online fara exagerari

Prea mult din prea multe – o fi de soi nobil sau ba?

Reclamele – publicitatea. Mereu au aratat o singura fateta a unui produs sau un serviciu. Acesta a fost dintotdeauna si scopul lor, sa ne convinga sa cumparam, sa folosim, crezand in promisiuni deseori uimitoare, nerealiste. Marketingul online din 2017 (si probabil si 2018) incepe sa prinda in esenta un singur contur: fiecare client al firmelor de marketing este fabulos, fantastic si rupt din visele cele mai ascunse ale viitorilor lor clienti.

Nu zic ca nu s-a exagerat dintotdeauna, dar parca acum lucrurile sunt toate “la rang de arta” (cartofii prajiti), toata mancarea e “fine dining” (fast food-ul de la KFC?) si toate momentele sunt divine (referitor la sloganul unei firme de evenimente). Se folosesc cuvinte prea mari alaturate unor lucruri mult prea firesti, prea mici, prea sub-standard de obicei. Se alatura prea usor lipsa calitatii cu titlurile si epitetele pompoase, care sa dea pe afara – insa poate ca asta si prinde la romani, sa dea pe afara. Asa ne place, foarte iesit in evidenta, chiar daca nu are esenta. Pentru ca vedem numai atat cat ni se arata, asadar ni se arata numai ceea ce vrem sa vedem. Idealurile, puse pe piedestal. Insa piedestalul e doar kitch-os, de o stralucire enervanta uneori, nicidecum firava si curgatoare. Metaforele si epitetele sunt minunate, si noi le folosim (chiar foarte mult in anumite circumstante), insa trebuie sa aiba un continut, o pulpa, un subinteles, nu pot fi aruncate oricum, oricand, langa orice, numai ca sa fie acolo. E pacat, mor ca florile vandute in piata iarna care, odata aduse in casa la caldura, isi arata adevarata stare.

Vindem deci, marketing…criogenat?

Maniera lor, opusul pretios al ideilor noastre

Atunci cand s-a nascut Crossover Art, s-a nascut din dorinta de a aduce expresivitatea artistica in momentele firesti, din dorinta de a gasi frumusetea in ceea ce ni se intampla in fiecare zi. Spre deosebire de augmentarea exagerata a calitatilor produselor si serviciilor care e acum pe trend, noi am dorit inca de la inceput sa educam oamenii sa iubeasca onestitatea, frumusetea simplitatii. Nu am vrut sa punem aur pe cuvinte, dar nici nu le-am dezbracat pana la plastic. Echilibrul a parut mereu solutia potrivita si credem noi ca a si fost. Am vrut sa dam optiuni celui care citeste marketingul facut de Crossover Art – sa ramana alaturi de business-ul respectiv, creand o anumita admiratie sincera pentru el, ori sa paraseasca putina, doar pentru ca nimeni nu ii creeaza o imagine mult prea halucinanta ca sa ramana acolo fara sa inteleaga de ce.

Am vrut mereu sa dam clientilor vostri posibilitatea de a va alege pe bune. Nu i-am fentat, nu i-am ametit, nu i-am ademenit prin lucruri ce nu apartineau brandului. Insa atunci cand am gasit substrat la lucruri, l-am iubit si l-am parafrazat in mii de moduri, ca sa fim siguri ca s-a inteles acolo unde sufletul oamenilor are nevoie sa auda.

Poate ca am gresit, poate ca nu, insa am fost cu tot sufletul acolo, pe tava, pentru ei.

Ce-a facut Crossover Art in primul ei an?

La sfarsitul anului 2017, putem spune cu mana pe inima ca indiferent cum au fost trendurile si valurile de succes de-a lungul timpului, ne-am pastrat onestitatea din cap pana in picioare. Si acest lucru s-a cunoscut. Am facut cu drag tot ce am putut face, am renuntat la lucrurile care nu ne lasau sa fim sinceri si ne mutilau in vreun fel si am modificat ordinea prioritatilor mereu in functie de cat de mult voiau sa ne schimbe… felul de a fi.

Ne-am ales clientii pentru ca am rezonat cu ei si cu misiunea lor.

15 pagini de Facebook si 5 pagini de Instagram si-au gasit zi de zi oglinda in ceea ce ele deja sunt – un business frumos, care vrea sa ofere ceva comunitatii, nu doar sa iasa pe profit.

Pentru ca in final doar asta ne dorim: sa reusim sa lasam amprenta prin ceea ce suntem, sa punem o caramida prin ceea ce facem, si sa invatam lumea sa fie adevarata, asa cum simte sa fie, nu cum “Trebuie” sa fie pentru a face bani. Banii vin, pleaca, vin iar. Aceasta este natura lor, dinamica, vie. Insa Adevarul dainuie mereu si ne va tine companie pana la sfarsitul veacurilor, fie ca vrem sau nu.

Tu ce iti asumi, din ce ai facut sau nu ai facut in business-ul tau?

Lasă un răspuns