Care sunt de fapt avantajele de a avea un website pentru afacerea ta?

octombrie 12, 2017

Din start iti spun ca sunt nenumarate. Vom expune doar o parte, insa ele sunt infinite doar prin simplul fapt ca fiecare primeste ceea ce el este, in functie de sistemul de valori pe care il are.Asadar, fiecare primeste diferit. Asadar, nu le poti da firmituri. Trebuie sa le dai totul, ca sa primeasca macar esentialul. De fapt, totul si inca putin.

  1. Credibilitate

Businessul are o identitate. Oamenii raspund la brand, si un site defineste un brand din toate puncte de vedere. Confera experienta brandului, spune povestea lui. Il descrie si imbie cumparatorul sa doreasca, iar concurenta sa mijeasca ochii. Scurt pe doi: daca oamenii incep sa vada, incep sa creada ca existi.

  1. Accesibilitate

Practic, toata lumea are acces la tine. Indiferent daca isi doreste doar sa detina informatia, sa devina client sau sa devina mai bun decat tine, esti acolo. In functie de ceea ce oferi, ii poti face sa doreasca mai mult, sau sa ii tentezi sa apeleze la serviile tale. Fa-i curiosi. Da-le un teaser din ce poti. Updateaza si upgradeaza portofoliul tau constant. Ai grija sa aduci clienti noi care arata celorlalti ca nu te limitezi, ca esti in expansiune. Site-ul devine astfel o carte de vizita live care nu te tradeaza, ci cu siguranta te pune in valoare.

  1. Promovare

Prin intermediul site-ului tau, promovezi direct tot ceea ce esti. SEO pe site facut ca la carte in mod constant prin blog si din start prin descrieri, meta-descrieri si constructie de site, vor garanta notorietatea ta in online si directionarea persoanelor interesate catre afacerea ta. Pe site-ul tau poti face ce vrei tu, poti pune promotii in functie de sezon, de trenduri si de interesele oamenilor. Cu alte cuvinte, casa ta, regulile tale. Nu trebuie sa fie un site plictisitor, in care prezinti simplu si sec tot ceea ce esti, daca tu esti o explozie de idei si de creativitate. Tranforma-l in artificii, si fa-l oglinda ta. Poate parea o informatie utila, dar nu este: oamenii sunt obisnuiti cu schimbarea. Daca tu crezi ca trebuie sa le oferi doar lucrurile cu care i-ai obisnuit, s-ar putea sa se plictiseasca repede. Mintea primeste, iar lumea prefera elementele-surpriza. Asadar, surprinde-i in mod placut si creativ de fiecare data cand iti vine o idee noua! S-ar putea sa ii inspiri.

  1. Daca ai un magazin, a-l transforma in magazin online s-ar adresa unui complet alt cerc de clienti

Exista oameni care indiferent cat de grozave si la indemana sunt magazinele, prefera intotdeauna sa cumpere online. Motivele sunt multiple: nu au timp sa se plimbe pentru a cauta un produs anume, le place sa se uite in voie la mai multe produse fara sa le adreseze nimeni nici o intrebdare daca „pot fi ajutati cu ceva”, livrarea acasa li se potriveste manusa si… gama de produse li se pare mult mai variata online. In plus, pot analiza concurenta si pot alege detinand mai multe informatii, ceea ce magazinele efective nu le pot oferi. Ai deci in minte sa deschizi un magazin online? Ai unda verde!

  1. Ajuti la dezvoltarea nisei tale

Sa zicem ca nisa in care lucrezi este noua sau abordarea ta este diferita decat ale celor din ea. Orice amprenta interesanta si noua pe care o aduci, expandeaza limitele nisei respective, transformand-o si dandu-i valente noi. Odata cu aceste valente, posibilitatea ca alti oameni sa fie atinsi de catre ea este in crestere sigura. Poate ca vrei castig rapid si chiar nu ai in minte sa ajuti la extinderea vizibilitatii asupra nisei, insa crede-ma ca daca privesti in timp, rezultatele sunt sigure. Priveste-o ca pe o investitie. Ai vrea sa imi reprosezi ca nu investesti in ceva ce altii ar putea sa utilizeze apoi? Afla ca toate florile au loc sa rasara si sa infloresca sub soare, nu e nevoie sa faca vreun efort impotriva celorlalte surate.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *