5 reguli de baza in Social Media Marketing, by Crossover Art

octombrie 12, 2017

Regulile de Social Media Marketing sunt stabilite in proportie egala de catre criteriile si mecanismele paginilor de socializare sau motoarelor de cautare, si strategia interioara a firmelor de marketing online, care isi aleg cu grija modalitatile de exprimare si metodele de a cuceri clientela acelora pentru care lucreaza.

Regulile de Social Media Marketing exista si nu exista, avand in vedere ca aproape in toate cazurile ele sunt confidentiale si firmele isi construiesc intreaga metodologie de lucru pe ele.

Crossover Art insa este o firma care merge pe principiul “toate florile din lan pot creste catre soare”; nu e nevoie sa combatem concurenta, pentru ca este un loc pentru noi toti pe aceasta lume – fiecare client va alege firma care il cucereste in mod iremediabil, dupa suflet si asemanare. Devenim astfel oglinzi ale clientilor nostri, care sunt la randul lor oglinzi ale clientilor lor.

Haideti asadar sa va povestim despre regulile dupa care noi, cei de la Crossover Art, ne facem munca o placere, zi de zi.

  1. Social Media Marketing este mai intai Social si apoi Marketing. Ce inseamna acest lucru? Ne adresam oamenilor pentru a le prezenta afacerea, pentru a-i face sa se indragosteasca de un produs, de un serviciu, pentru a-i atrage natural inspre ceea ce prezentam, asadar mai intai trebuie tratata partea sociala, de adresare catre clienti, si abia apoi sa ne gandim la conversie.
  2. Social Media Marketing este o unealta de educare, culturalizare si informare. Cu alte cuvinte, fiecare pagina de social media, fie ea Facebook, Instagram sau orice altceva, are o misiune deosebita de a fi un adevarat statement de nisa = oamenii care sunt interesati de un anumit domeniu si acceseaza pagina dumneavoastra, trebuie sa gaseasca raspunsuri reale, extinse, stiintifice si amanuntite despre acel domeniu.
  3. Social Media Marketing este o oglinda personalizata a unui business. Cliseele de marketing, aceleasi intrebari retorice folosite iar si iar, exprimarea asemanatoare de la o postare la alta – pierd din autenticitatea scriiturii, dar si scad notorietatea business-ului. Totul trebuie personalizat, incorporat, implicat, tinut cont de aspiratiile afacerii, de cum a fost ea construita, de realitatea cotidiana. Oglinda unui business inseamna a fi la puls cu tot ceea ce este viu chiar acum la un sediu, in toate departamentele, nu numai a vinde un concept anume.
  4. Social Media Marketing trebuie sa tina mereu clientii in suspans si legati de acel business, asadar trebuie mereu sa avem un plan de marketing bine pus la punct pe o perioada lunga de timp. Planurile de marketing se updateaza constant in functie de reactia publicului/clientilor la acesta. Planurile de marketing sunt unelte vii.
  5. Pregatirea celor din spatele Social Media Marketing, adica echipa de marketing care lucreaza pentru un business, este de baza. Cultura lor, nivelul vast de informatii, modalitatile de exprimare, cursurile urmate constant in legatura cu formarea lor (sa fie mereu la zi cu informatiile noi din domeniu), maleabilitatea cu care se transpun dintr-un context in altul, toate acestea construiesc calitatea postarilor si planurilor de marketing si deci, pun bazele business-ului pentru viitor stralucit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *